Δεν περίμενα να είναι τόσο δύσκολο, για να μην πω ακατόρθωτο, να αποτυπώσει κανείς στο χαρτί τον λόγο για τον οποίο επέλεξε το επάγγελμα του. Τα μαθηματικά, όσο τουλάχιστον θυμάμαι τον εαυτό μου από μικρό παιδί, ήταν ευχάριστα. Ίσως ο λόγος να ήταν γονιδιακός, ίσως κάτι άλλο. Το να προσπαθείς να εξηγήσεις στους μαθητές πώς να λύσουν μια μαθηματική άσκηση, είναι μια πρόκληση, το να τους μάθεις όμως να σκέφτονται και να πράττουν είναι ευλογία. Η συνεργασία μεταξύ μαθητών και καθηγητών σε ένα ευχάριστο περιβάλλον, όπως στα Φροντιστήρια Ασλανίδη, μου δίνει την ενέργεια να συνεχίσω το δύσκολο, μα συνάμα ευχάριστο έργο μετάδοσης της γνώσης των Μαθηματικών. Στόχος δεν είναι μόνο η επιτυχία εισαγωγής σε κάποια σχολή επιθυμίας των μαθητών, αλλά και η εξέλιξη τους σε μορφωμένους και σωστά σκεπτόμενους ακαδημαϊκούς πολίτες.