Skip to main content

Η αποστολή μας

Αποστολή των Φροντιστηρίων Ασλανίδης αποτελεί το να αποκτήσουμε την εμπιστοσύνη μαθητών και γονέων και μέσα από μια σχέση συνεργασίας, με τη μεθοδικότητα, τη γνώση και τους εξαιρετικούς συνεργάτες μας να οδηγήσουμε τα παιδιά στην επιτυχία.

Να συμβάλλουμε καθοριστικά, ώστε να τους ανοίξουμε την πόρτα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

logo Ασλανίδης 2

Εκπαιδευτική φιλοσοφία

Στα Φροντιστήρια Ασλανίδης, ο πυρήνας της φιλοσοφίας μας δε θα μπορούσε να είναι άλλος από τον μαθητή. Κατανοώντας πλήρως τις ανάγκες του, αφ’ ενός ως μαθητή και αφ’ ετέρου ως εφήβου, βρίσκουμε τον τρόπο να τον κατευθύνουμε ώστε το διάβασμά του να είναι αποδοτικό και ουσιώδες.

Δεν επιδιώκουμε να μετατρέψουμε τον μαθητή σε μηχανή διαβάσματος, έναν άνθρωπο που θα μελετάει νυχθημερόν και θα είναι αποκομμένος από τον έξω κόσμο. Του μαθαίνουμε να εργάζεται αποδοτικά, να μην αναλώνεται σε άσκοπες περιπλανήσεις, να αποκτήσει σωστή σχέση με το αντικείμενο της μελέτης.

Γιατί ξεχωρίζουμε

Γιατί ξεχωρίζουμε

  • Διδάσκουν κορυφαίοι καθηγητές με πολύετή εμπειρία και σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας.

  • Συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης και της προόδου των μαθητών και λεπτομερής ενημέρωση των ιδίων και των γονέων τους.

  • Συνεργασία με εξειδικευμένο ψυχολόγο και ειδικό Σύμβουλο Επαγγελματικού Προσανατολισμού για την καταλληλότερη προετοιμασία των Υποψηφίων των Πανελλαδικών.

  • Εξαιρετική προσφορά σε συνεργασία με κορυφαία ομάδα Στίβου της Θεσσαλονίκης προς όλους τους μαθητές του Φροντιστηρίου μας για αθλητική προετοιμασία Υποψηφίων για Στρατιωτικές Σχολές, Αστυνομία, Πυροσβεστική, ΤΕΦΑΑ και Πανελλαδικές εξετάσεις.

  • Μαθήματα σε ολιγομελή τμήματα, με εξαιρετική αναλογία ποιότητας-τιμής.

  • Λειτουργία πρωινών τμημάτων ιδιαιτέρων μαθημάτων σε όλα τα μαθήματα όλων των τάξεων Λυκείου για μαθητές που δεν φοιτούν σε σχολείο.

  • Διαρκής δωρεάν βιβλιοθήκη θεμάτων και πλήρης πρόσβαση των μαθητών του Δημοτικού σε ολοκληρωμένα ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα.

Γιατί ξεχωρίζουμε

Διδακτικές αίθουσες

Διδακτικό προσωπικό

Η ιδανική σχέση δασκάλου και μαθητή βασίζεται στην εμπιστοσύνη, τον αμοιβαίο σεβασμό, την επικοινωνία και την ειλικρίνεια. Ο δάσκαλος πρέπει να είναι ένα πρότυπο για τον μαθητή, ενώ ο μαθητής πρέπει να είναι ενεργός και να συμμετέχει στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η ομάδα μας απαρτίζεται από έμπειρους, εξειδικευμένους καθηγητές με πάθος για τη διδασκαλία και προσωπική φροντίδα για κάθε μαθητή. Με επιστημονική κατάρτιση και παιδαγωγική προσέγγιση, στηρίζουν τους μαθητές σε κάθε βήμα.

Το επιστημονικά καταρτισμένο και έμπειρο εκπαιδευτικό προσωπικό με τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις, σε συνδυασμό με τη σοβαρότητα και το αυστηρό πρόγραμμα του φροντιστηρίου, αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα της διδασκαλίας.

Συμεωνίδου Δέσποινα

Συμεωνίδου Δέσποινα

Απόφοιτη του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση Φιλοσοφίας, προσεγγίζω τη διδασκαλία όχι μόνο ως μετάδοση γνώσεων, αλλά και ως πράξη ελευθερίας και διαλόγου. Πιστεύω σε μια εκπαίδευση που προάγει την ισότητα, τον σεβασμό στη διαφορετικότητα και την κριτική σκέψη — μια εκπαίδευση που δίνει φωνή σε κάθε μαθήτρια και μαθητή, καλλιεργώντας την αυτογνωσία, τη δημιουργικότητα και την ενσυναίσθηση. Στόχος μου είναι μια τάξη που να εμπνέει, να ενθαρρύνει και να ανοίγει δρόμους.

Καρύπη Μαρία

Καρύπη Μαρία

Ονομάζομαι Καρύπη Μαρία, γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη και αποφοίτησα από τη Σχολή Θετικών Επιστημών του Α.Π.Θ. Δουλεύω στην ιδιωτική εκπαίδευση πάνω από 10 χρόνια προετοιμάζοντας τους μαθητές μου να πετύχουν τους στόχους τους γνωστικά, ψυχικά και συναισθηματικά με πλήρη αφοσίωση. Εδώ και 8 χρόνια η συνεργασία μου με τα φροντιστήρια Ασλανίδης, μου έχει δώσει τη δυνατότητα να αξιοποιήσω όλα όσα έχω διδαχθεί βοηθώντας τις επόμενες γενιές να περάσουν στην αντίπερα όχθη κάνοντας τα όνειρά τους πραγματικότητα.

Μποζατζίδου Μαρία

Μποζατζίδου Μαρία

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Βιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) , με κύριο τομέα σπουδών για την απόκτηση του τίτλου “Μοριακή Βιολογία, Γενετική και Βιοτεχνολογία”. Επιπλέον είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος σπουδών (MSc) στην Οικολογική Ποιότητα Εσωτερικών Υδάτων. Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των μαθητών, στόχος μου είναι να καλλιεργώ την κριτική σκέψη, να ενισχύω την αυτοπεποίθησή τους και να προσφέρω τα κατάλληλα εργαλεία μέσα από τα οποία να βιώνουν τη μάθηση ως πηγή έμπνευσης. 

Στεργιούλα Ευαγγελία

Στεργιούλα Ευαγγελία

Ονομάζομαι Ευαγγελία Στεργιούλα και είμαι εκπαιδευτικός με 25 χρόνια προϋπηρεσίας στη διδασκαλία, με εξειδίκευση στα φιλολογικά μαθήματα, αφοσιωμένη στη διαρκή επιμόρφωση και την παιδαγωγική εξέλιξη. Το όραμά μου στη διδασκαλία είναι να εμπνέω τους μαθητές να αγαπούν τη μάθηση και να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους με αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό. Στοχεύω στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος, όπου κάθε μαθητής νιώθει ασφάλεια να εκφραστεί, να κάνει λάθη και να εξελίσσεται.

Καρακώστα Χριστίνα

Καρακώστα Χριστίνα

Ονομάζομαι Καρακώστα Χριστίνα, είμαι  απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με ειδίκευση στην Κλασική Φιλολογία. Διδάσκω Αρχαία Ελληνικά και Λατινικά, με στόχο να μεταδώσω στους μαθητές όχι μόνο τη γνώση της γλώσσας, αλλά και την αξία της σκέψης, της κρίσης και της καλλιέργειας που πηγάζει από τα κείμενα του αρχαίου κόσμου. Πιστεύω ότι η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών μπορεί να προσφέρει στα παιδιά έναν βαθύτερο τρόπο να βλέπουν τον κόσμο και τον εαυτό τους μέσα σε αυτόν!

Καταρτζή Ελένη

Καταρτζή Ελένη

Πρωταρχικό μέλημα του εκπαιδευτικού θεωρώ την εξεύρεση της κατάλληλης μεθόδου και τεχνικής μέσω της οποίας ο κάθε μαθητής θα οδηγηθεί στη γνώση. Παράλληλα, όμως, η γνώση αυτή πρέπει να πυροδοτήσει ενθουσιασμό και να αξιοποιηθεί ορθά προκειμένου να οδηγήσει στην επιτυχία. Σε αυτό τον δρόμο προς την επιτυχία είμαι συνοδοιπόρος των παιδιών στην φροντιστηριακή τάξη.

Τσιόκα Αικατερίνη

Τσιόκα Αικατερίνη

Απόφοιτη του Τμήματος Βιολογίας του Α.Π.Θ., υποψήφια διδάκτορας του τμήματος Ιατρικής Α.Π.Θ. και καθηγήτρια Βιολογίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η μεθοδικότητα, η οργάνωση και η βαθιά κατανόηση της ύλης είναι στοιχεία της δουλειάς μου, όμως δίνω εξίσου μεγάλη βαρύτητα στη συναισθηματική ενδυνάμωση των μαθητών. Πιστεύω ότι κάθε παιδί έχει τον δικό του τρόπο μάθησης και φροντίζω να προσαρμόζω το μάθημα ώστε να καλύπτονται οι ατομικές ανάγκες, να τονώνεται η αυτοπεποίθηση και να καλλιεργείται η εσωτερική του κινητοποίηση.

Μπαργιώτης Παναγιώτης

Μπαργιώτης Παναγιώτης

Βέλλιος

Βέλλιος

Ένας μουσικός που ερωτεύτηκε την χημεία και την διδασκαλία της. Τα παιδιά είναι οι καλύτεροι συνεργάτες και οι πιο πολύτιμοι μου δάσκαλοι κάθε εμπόδιο που συναντάτε στο δρόμο σας είναι ένδειξη ότι εξελίσσεστε..

Σχετικές ερωτήσεις

Πόσα παιδιά συμμετέχουν σε κάθε τμήμα κατά μέσο όρο;

Τα ολιγομελή τμήματα στα φροντιστήρια προσφέρουν μεγαλύτερη ατομική προσοχή και καλύτερη επικοινωνία μεταξύ μαθητών και διδασκόντων. Αυτό βοηθά στην καλύτερη κατανόηση της ύλης, στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στην αύξηση της αυτοπεποίθησης των μαθητών. 

Λειτουργούν τμήματα με ανώτερο αριθμό τους 8 μαθητές.

Υπάρχουν ολιγομελή ή ιδιαίτερα τμήματα;

 Ναι υπάρχουν και ολιγομελή τμήματα με αριθμό 5 μαθητών.

Υπάρχουν ειδικά τμήματα π.χ. ενισχυτικής διδασκαλίας, θερινά, πανελλαδικές προετοιμασίες;

-Υπάρχουν θερινά τμήματα προετοιμασίας κυρίως για τους μαθητές της Γ λυκείου.

-Προετοιμασία για τις των μικρότερων τάξεων για τις προαγωγικές ενδοσχολικές εξετάσεις.

Ποιες ημέρες και ώρες πραγματοποιούνται τα μαθήματα για κάθε τάξη;

Τα μαθήματα πραγματοποιούνται. καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή 14:45-22:00

Ποιες δράσεις οργανώνει το φροντιστήριο μέσα στη χρονιά;

Ενημερωτική ημερίδα σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού. (Σ.Ε.Π).

Ημερίδα ψυχολογικής υποστήριξης για τη διαχείριση του άγχους για μαθητές και γονείς.

Παρέχονται διαδικτυακά μαθήματα ή εξ αποστάσεως υποστήριξη;
Ναι, στο φροντιστήριό μας παρέχουμε εξ αποστάσεως υποστήριξη και διαδικτυακά μαθήματα για τον σχολικό και επαγγελματικό προσανατολισμό.
Διατίθεται υποστήριξη σχολικού και επαγγελματικού προσανατολισμού;
Ναι, παρέχεται υποστήριξη τόσο στον σχολικό όσο και στον επαγγελματικό προσανατολισμό, μέσα από ποικίλες δομές και υπηρεσίες που στοχεύουν να βοηθήσουν μαθητές, φοιτητές, γονείς και νέους γενικότερα να πάρουν ενημερωμένες αποφάσεις για το μέλλον τους.